Subject: Edastame Rail Baltica Rae viadukti teavituse tööde alustamise kohta
From: Kirill Zahartšenja <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Ave Kallo" <[email-masked]>, "Viktor Kisseljov" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 14:57:12 +0200

Tere

Edastame Rail Baltica Rae viadukti teavituse tööde alustamise kohta
(manuses).

Ettevalmistustöödega alustati veebruaris. Nelja nädala jooksul rajame
ehitusplatsi ning juurdepääsuteed. Antud tegevus toimub ehitusala sees
ning ei sega ega takista kohaliku liiklust. Rae viadukti ehituse ajal on
riigiteel nr 11113 Assaku-Jüri mnt peal tagatud 1+1. Orienteeruvalt
septembris riigitee nr 11113 Assaku-Jüri tuleb ca 10ks päevaks liikluseks
sulgeda, kuid selle kohta edastame eraldi liiklusskeemi Teile
kooskõlastamiseks.

PS: Tarktees info olemas.

Lugupidamisega,

Kirill Zahartšenja

AS TREF Nord

Projektijuht

tel: 555 31 391

e-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]